Edits for Samson et Dalila : Acte I, scène 6. ”Je viens célébrer la victoire...”
~ Recording by Orchestre du Théâtre National de l'Opéra de Paris, Georges Prêtre
| Quick links: | Open edits for this entity | Refine this search | Open edits | Search for edits |
|---|---|
| Help: | Introduction to voting | Introduction to editing | Style guidelines |
Found 0 edits