X für'e U (digitally remastered & Bonus-CD)

~ Release by BAP (see all versions of this release, 2 available)

Annotation

CD 2 = Bonus-CD

Track 1-3: Urversion-Demo, mit N.Nikitas, A. Büchel, W.Niedecken
Track 4: W.Niedecken mit G.Köster & J.Zeltinger, Live, "Ich stelle mich", WDR, Köln, 1990
Track 5: Bläck Fööss, W.Niedecken, W. Millowitsch, K.Heuser, J. Zeltinger
Track 6: Outtake vom Album "X für'e U", Single-B-Seite "Vis a Vis"
Track 7-8: Live, 1991, vom Album "...affrocke"

Annotation last modified on 2014-09-28 07:39 UTC.